De worm en de gnome

Mensen die mij wat beter kennen weten dat ik me al jaren stoor aan 2 kleine tattoo’s, die ik ooit in een ver vies verleden liet plaatsen. Op het schouderblad staat een groen wormpje (zo’n tequilla-achtig ding) en op de bovenarm een gnome.

Ik ben dus bij de tattoo-meester geweest en es gevraagd wat ik ermee kon doen.  De man begon zo eventjes freehand te tekenen en na een minuutje of 5 was mijn beslissing gemaakt.

Het wordt een orginele cover-up in tribal stijl met Maori elementen.

duur van de tattoo: 3 a 4 uur

prijs: 300 euro voor de tattoo en het ontwerp

Het zal een ambetant middagje worden.

DJZZZZZZZzzzzzzzzzzzz…

~ door bjornv op mei 20, 2008.

3 Reacties to “De worm en de gnome”

  1. je mag gerust in m’n hand nijpen als je dat wil…

  2. :-))

  3. Kben content dat die 2 zullen verdwijnen. En uit ervaring kan ik je zeggen, een tattoo doet toch geen zeer. :/

Plaats een reactie