t’Kapotte zeteltje

De bekenden die hier al es zijn geweest kennen ondertussen m’n versleten oranje clubzeteltje dat voor de pc staat. Het is een oud en versleten ding, waarvan de kleuren al vaal geworden zijn. De kat van de vorige eigenaar heeft er ook al serieus haar personal touch aan gegeven, en toch, toch is het het beste clubzeteltje dat ik ooit heb gehad.

Regelmatig gebeurd het dat, als ik iets moet nemen van de tafel dat ik zo achterover leun dat het zeteltje op 2 poten staat. Een paar dagen geleden heb ik het voor elkaar gekregen dat ik iets wou nemen en op 1 pootje steunde. Bad choice dus, want die is gewoon afgekraakt…

t’Kan echt niet meer gerepareerd worden, en er een paar boeken ondersteken is nu ook echt geen zicht, dus het enige wat me rest is zoeken naar een nieuw zeteltje.

Hopelijk zit de volgende oranje vervanger even lekker als dees hier.

~ door bjornv op juni 19, 2008.

4 Reacties to “t’Kapotte zeteltje”

  1. heel triestig dat

  2. Of gewoon naar Brico gaan en er nieuwe pootjes onder zetten. Want zo’n zeteltje zal je nooit meer vinden 🙂

  3. ik denk dat ik het zeteltje kan genezen. een ijzer er aan vijzen en die aan de zetel. rekening gehouden met dikte van ijzer en vijzen (stukje van de poot gezaagd he) foto-> http://www.madcow.be/wordpress/poot.jpg

    de knutselqueen

  4. whoohoe, zeteltje is genezen..

Plaats een reactie