Tupperware

allgamma.jpg 

Gastpost door Cynthia Vaes.

Een jaartje geleden begon ik met volle overtuiging aan het verkopen van Tupperware (let wel: geen Upperdare)… je weet wel, van die plastieken potjes en gadgets en allerhande andere dingen. In het begin is alles rozengeur en maneschijn. De verkoopstechnieken worden je aangeleerd en dan ga je van start. Helaas loopt niet alles van een leien dakje. 

Nu komt mijn probleem: mijn manager vroeg me voor de maand januari VIER parties te boeken. Ondertussen heb ik er ééntje, maar waar haal ik die drie andere van?! Mijn vriendenkring geraakt uitgeput. Gelukkig bestaan er mensen zoals Zoonie, mijn reddende engel (allé, dat hoop ik toch)… hij had het idee om een klein artikeltje te zetten op zijn blog. Vandaar deze kleine oproep ! Help… wie wil er een party geven ?

Voor diegene die het niet weten: als gastvrouw krijg je artikelen gratis naar gelang de verkoop die je thuis doet. Heb je bv. voor 14 sterren verkocht dan kreeg je in de maand december een lekkernijendoos, heb je dan 27 sterren, dan krijg je een snijplank, het koksmes én de lekkernijdoos. En zo gaat het verder met 42 sterren…. Bovendien krijg je nog een % op de verkoop. Cadeaus à volonté dus. Trouwens, als je de avond zelf nog een afspraak kan vastleggen voor een andere party, krijgt niet alleen je klant een extra geschenkje van mij, ook jij verdient er extra sterren mee. Het enige wat van jou verwacht wordt is dat je mensen uitnodigd en je mag er zeker van zijn dat we er een spetterende avond van maken.

 Voor de maand januari zijn de promoties helaas nog niet gekend, maar je mag er zeker van zijn dat het de moeite gaat zijn. Da’s beloofd. Trouwens, alle cadeaus en promoties kan je zien op http://www.tupperware.be/NLD/today/32.html. Vanaf 30 december ’07 zal alles gekend zijn. Bovendien krijgen alle klanten van de maand januari de gelegenheid om me te doen met een tombola en kunnen ze grote prijzen winnen… vorig jaar was de hoofdprijs een TV. Een van mijn klanten won vorig jaar een Dymo.

ustenciles2.jpg

Dus mensen, zorg dat ik een goed eindejaar heb en boek een party bij mij. Je kan me mailen op cynthia.vaes1@telenet.be.

 Laat me niet in steek !

 Groetjes en bedankt

Cynthia (alias Smuizel)

~ door bjornv op december 25, 2007.

2 Reacties to “Tupperware”

  1. Leuke spullen maar zo duur e…. Anders direct zene 😉

  2. Dat valt al bij al nog mee hoor. Wist je dat 56 producten minder dan € 12.50 kosten ? En dit op een totaal van 166 producten. Da’s dus een derde. Bovendien krijg je levenslange garantie hé. En als gastvrouw krijg je nog boordevol cadeau’s, wat je ook niet mag vergeten.
    Bedankt om het te overwegen !

Plaats een reactie