I Am Legend

Gisterenavond nog es een cinemaatje geplaceert… Beetje gestuurd door trailers en reklame, viel de keuze op ‘I Am Legend’. Awel, het is lang geleden dat ik nog es zo’n goeie film heb gezien. Komisch, creepy, ontroerend, t’zit er allemaal in. Vooral de sterke acteerprestatie van Will Smth is me bijgebleven. Heel knap om de aandacht van een bomvolle zaal vast te houden met maar 1 acteur in het eerste uur van de film.

Qua spanning zit het ook goed, als referentie gebruik ik het feit dat Liese bijna m’n arm van m’n lijf heeft getrokken en de meneer aan mijn andere kant toch wel een paar unieke spastische bewegingen ten berde bracht. Dus, een film die je zeker in de bios moet bekijken en als het eventjes kan, leg een eurootje extra voor de digitale versie…

I Am Legend: TRAILER

~ door bjornv op december 23, 2007.

2 Reacties to “I Am Legend”

  1. Niet echt men stijl, mja smaken verschillen e, ik ging laatst naar Good luck Chuck en die was neig om te lachen, kon me ze zelf beetje in terug vinden….

  2. ik heb die nu van tweekend bezien, en ik vond het ne mooie film,
    alhoewel je idd in stukjes enorm kan verschieten…
    wel ik vond hem goed 🙂

Plaats een reactie